„Megagen Baltics“
Odontologijai skirtoms medicininėmis prekėmis bei įranga prekiaujanti įmonė priklauso užsienio kapitalo kompanijai, kurios būstinė yra Pietų Korėjoje. Distribucija Lietuvoje užsiimantis padalinys neturėjo vieningos pardavimų skyriaus sistemos, todėl pateikti išsamius ir tikslius duomenis valdančiai bendrovei būdavo sudėtinga. Įmonei trūko priemonių, leidžiančių patogiai stebėti pardavimus, prekių judėjimą ir sandėlių veiklą. Be to, įmonė susidūrė su sunkumais perduodant išsamią finansinę analizę valdančiai užsienio bendrovei Pietų Korėjoje.
Sprendimas:
Įmonei „Megagen Baltics“ buvo įdiegta „Power BI“ ataskaitų sistema, su funkcija ataskaitas valdančiai bendrovei pateikti korėjiečių kalba.
Buvo suteikti trijų lygių prisijungimai:
Vadovų lygis. Vadovai gali stebėti pelningumus pagal prekių grupes, klientus ir pardavimų vadybininkus. Pardavimų maržos pateikiamos su spalviniais indikatoriais, kurie iš karto parodo gerus ir blogus sandorius pagal įmonės nustatytas taisykles.
Pardavimų komandos lygis. Pardavimų vadybininkai mato likučius nutolusiuose (konsignaciniuose) sandėliuose ir efektyviai gali paskirstyti atsargas tarp sandėlių. Taip pat darbuotojai realiu laiku gali stebėti savo KPI ir jų vykdymą. Papildomai, pagal tai gali sekti savo darbo užmokesčio priedo rezultatą realiu laiku (online). Kadangi darbuotojams priedai mokamai tik po to, kai klientas apmoka išrašytą sąskaitą, kiekvienas pardavimų vadybininkas gali matyti savo klientų skolas ir imtis reikiamų veiksmų, kad galėtų priedo siekti.
Administratoriaus lygis. Specialiai sandėlio valdymui skirtos ataskaitos, leidžia stebėti prekių senėjimą, artėjančius galiojimo pabaigos terminus ir valdyti rizikas. Tai kritiškai svarbu įmonėms, prekiaujančioms medicininėmis prekėmis.
Rezultatas
Įdiegtas „Power BI“ ne tik išsprendė duomenų valdymo problemas, bet ir užtikrino efektyvią komunikaciją. Pagrindinis sprendimo akcentas – išsamios finansinės analizės pateikimas korėjiečių kalba. Tai suteikė galimybę be jokių kliūčių dalintis duomenimis su valdančiąja kompanija, taip stiprinant bendradarbiavimą ir užtikrinant ataskaitų tikslumą.
Vadovai dabar turi prieigą prie detalių pelningumo ataskaitų, leidžiančių geriau suprasti pardavimų dinamiką ir priimti duomenimis grįstus sprendimus.
Lietuvos padalinio pardavėjų komanda gavo įrankius, leidžiančius valdyti savo rezultatus, atsargas ir klientų skolas realiu laiku, taip padidinant jų efektyvumą ir pardavimus. Sandėlių valdymo sistema užtikrino, kad medicininės prekės būtų tinkamai prižiūrimos ir būtų išvengta galiojimo pasibaigimo rizikos.
Šis sprendimas suteikė įmonei lankstumo, skaidrumo ir galimybę veikti strategiškai, stiprinant pozicijas odontologinės įrangos rinkoje tiek Lietuvoje, tiek globaliai.